Położenie
Okolice: 4
Atrakcje: 5
Plaża: 5
Komunikacja: 4
Kameralność: 44.4
Pokoje
Wielkość: 4
Czystość: 4
Wyposażenie: 4
Łazienka: 44.0
Posiłki
Ilość: 5
Jakość/smak: 5
Urozmaicenie: 5
Obsługa: 55.0
Obiekt
Rozrywka: 4
Sport: 5
Obsługa: 4
Dzieci: 5
Basen: 44.4
Czy polecasz obiekt: Zdecydowanie tak
Komu polecasz obiekt: Wymagającym klientom, Nastawionym na zwiedzanie
Czy obiekt odpowiadał opisowi: Tak
Stosunek jakości do ceny: bardzo dobry
Rodzaj wyjazdu: Z osobą towarzyszącą
Wiek: 25-39 lat
Termin wyjazdu: wrzesień, 2011
Zalety:
Pobyt wakacyjny w hotelu Casablanca w Obzor był tak atrakcyjny, że postanowiliśmy go przedłużyć. Niestety hotel cieszył takim powodzeniem, że udało się zostać dłużej jedynie 1 dobę (wszystkie pokoje zarezerwowane dla następnych wczasowiczów).
Co do samego hotelu:
-wyżywienie na bardzo wys. poziomie – będąc uczestnikiem wielu pokazów kulinarnych mistrzów kucharskich w kraju i za granicą – mogę oddać wyrazy uznania szefowi kuchni: bardzo urozmaicone dania, podane w wykwintny sposób, z dbałością o detale i estetykę podania (misy z daniami nigdy nie pozostawały puste – były uzupełniane już w połowie wykorzystania).
-obsługa restauracji – b. uprzejma
-obsługa recepcji – miła i uczynna, pomaga w zmianach rezerwacji lotów, noclegów w trakcie podróży
-odległość od plaży – ok.200m – żaden problem, słabo przygotowane przejście na plażę
-okolica – wspaniała linia brzegowa z klifem po obu stronach idąc od strony hotelu, bliskość innych atrakcyjnych miejscowości(dla lubiących zwiedzać): Neseber, Warna;
-standard obiektu: wysoki, całkowicie zasługuje na swoje 4*
Bardzo prosimy o oferty na kolejny sezon, na pewno chcemy skorzystać z oferty Państwa biura, Być może ponownie do Bułgarii.
Pozdrawiam serdecznie
Wady:
Właściwie nie mamy uwag, możemy nieco podpowiedzieć, aby jeszcze wzbogacić ofertę (drobiazgi):
-więcej zieleni wokół obiektu (regularnie podlewanej),
-zagospodarowanie przejścia na plażę i zasłonięcie zielenią „rzeczki’ wzdłuż tej drogi,
-wydłużenie czasu posiłków
-współpraca kelnerska przy przydzielaniu miejsca w restauracji
-natychmiastowa reakcja pracowników technicznych w przypadku usterek w pokojach hotelowych – wszak to urlop od wszystkich spraw codziennych…